وانيا جون ماوانيا جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

وانیا کوچولوی مامانی

برای دخترم

1392/10/27 14:47
نویسنده : مامانی
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.امیدوارم حالت خوب باشه.دختر گلم معذرت میخوام دیر میام به وبلاگت سر میزنم

عزیزم از روزی که متوجه شدم شما دختری خیلی خوشحالم و خیلی به زندگی امیدوارم میدونم که دیگه با وجود تو تنها نیستم .این روزها نسبتا حالم خوبه و خدارو شکر اصلا حالت تهوع ندارم .مامانت داره روز به روز چاقتر میشه شکم در آورده و دیگه لباساش اندازش نیست و مجبوره ار این به بعد لباسای آزادتری بپوشه.دخترم تکون خوردنات خیلی زیاد شده و بعضی وقتها اینقدر واضحه لگد میزنی که خودم هاج و واج میمونم.قربون تکونات بشم من که اینقدر نازن.بابایی هر وقت میاد خونه کلی باهات حرف میزنه و یه سره قربون صدقت میره .هفته پیش بابایی رفته بود ماموریت تهران و ما هم تو خونه تنها بودیم کلی دلم واسه باباییت تنگ شده بودافسوس روزی که اومد خیلی ذوق داشتم ولی گفت از 6 تیر ماه باید ماموریتهاشو شروع کنه و منو تو هم میریم بجنورد خونه مامانی اینها آخه بابات 20 روز نیست وقتی بیاد یک هفته میمونه و دوباره میره موندن ما هم به تنهایی در بندر خوب نیست.کم کم دارم وسایلمو جمع میکنم که بریم آخه قراره 6 ماهی خونه مامانی باشیم.راستی دخترم نی نی خاله سمیه هم دختره امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشید.

دخترم باید واست یه اسم انتخاب کنیم ولی متاسفانه نمیدونم چی بزارم کلی اسم انتخاب کردم آخه باید یه اسم خوشگلو ناز که شایسته ات باشه بزارم ولی هنوز پیداش نکردم

دخترم از اینجا روی ماهتو می بوسمماچ ماچ

تاریخ این مطلب 1392/03/20 بوده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)