وانيا جون ماوانيا جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

وانیا کوچولوی مامانی

روزهاى اخر سال...

1392/12/28 15:14
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانقلب ديدى خوشگلم چقدر زود گذشت الان تقريبا شش ماهه که شما پيش مايى و با حضورت زندگيمونو قشنگتر کردىقلب نازگلکم فردا اآ خرين روز سال 1392 هست و اولين عيد شما .ديشب هم اولين چهارشنبه سورى شما بود و حسابى خوش گذرونديم.ناز گلکم  از 22 اسفند يعنى يک هفته پيش بهت غذا ميدم اولين غذايى که خوردى فرنى بود نوش جونت عسلم.خيلى خوشمزه خوشمزه ميخوردى.خيلى شيطون شدى بعضى وقتها يه حرکتهايى از خودت در ميارى که دلم ميخواد يکجا قورتت بدمقلب.قراره امسال عيد بريم شمال اخه عروسى خاله جون بهنازه.خواهر خوشگلم ايشالله خوشبخت بشينقلب

وانيا جونم الان با گوشيم اينها رو واست مينويسم.از شمال ميريم بندر خونه خودمون.خونمون که رسيديم همه اتفاقهاى اين 2 ماه رو مينويسم با يه عالمه عکس.بابايى هم راه افتاده بيا تا عيد پيشمون باشه.ايشالله به سلامتى برسه.

دختر نازک تر از برگ گلم،يکى يه دونه من سال نو رو بهت تبريک ميگم و از خداى مهربون بهترينهارو واست ميخوام وايشالله هميشه شاد باشى و لبت خندون باشهقلب

ناناز مامان اينو بدون من و بابايى عاشقونه دوستت داريم و هميشه همراهت هستيم.

خداى مهربونم سال 92 واسه ما قشنگترين سال زندگيمون بود .بهترين هديه زندگيم رو بهم دادى.منو به ارزوم رسوندى ازت ميخوام هر کسى که دلش ميخواد مامان شه اين موهبت رو ازش دريغ نکنى  و به ارزوشون برسند.امين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سه قلوها
4 فروردین 93 1:16
** باز کن پنجره را ** ** که بهاران آمد ** ** که شکفته گل سرخ ** ** به گلستان آمد ** سال نو مبارک مرسى سال نو شما هم مبارک
samira
4 فروردین 93 2:26
سلام دوستم. عیدتون مبارک. سالهای سال ب خوبی و خوشی. مرسى سال نو شما هم مبارک
مامان امیر صدرا
5 فروردین 93 12:34
سلام عیدت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی نوش جانت سلام عيد شما هم مبارک
آیلر
10 فروردین 93 11:53
سلام عزیزم دلم خیلی واسه هردوتون تنگ شده.زود بیاین پیشم وانیا رو ببوس از طرف من سلام عزيز دلم ما هم دلمون حسابى واست تنگ شده
mahana7269
12 فروردین 93 14:02
شلام خوشملم خوپی؟؟؟؟چرا پیشم نمیایی عزیز دلم دلم برات تنگیده ها عژیژم زودی بیا باسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آفیین خانومی باااااای باشه حتما ميام
خاله مینا
28 فروردین 93 14:17
پس کجایی دختر؟؟؟بیا عکس بذار از دخملی
samira
28 فروردین 93 20:07
سلام خانمی خوبی؟ وانیا خوشکلم خوبه؟ از خودت خبر بده. خیلی وقته پست جدید نذاشتی