وانيا جون ماوانيا جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

وانیا کوچولوی مامانی

4 ماهگی وانیا جونم....

1392/11/5 17:00
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلب

4 ماهگیت مبارک ناز گلم.وانیا جونم منو ببخش که به موقع بهت تبریک نمیگم اینسری واسه این 3 روز بهت زودتر تبریک گفتم چون دوشنبه داریم میریم بجنورد خونه مامانی.آخ که دلم یه ذره شده واسش.البته واسه همه.این مدت خیلی واسم سخت گذشت الان خیلی خوشحالم تو پوست خودم نمیگنجم.خوشگلم روز به روز داری بزرگتر میشی و منو دیونه تر میکنی اینقدر خودتو لوس میکنی که دلم میخواد قورتت بدمقلبعمر مامان هر روز صبح که با تموم خواب آلودگی از خواب بیدار میشم و تو اون لحظه دلم میخواد زمان بایسته تا من یکم دیگه بخوابم ،همین که روی ماه تو رو میبینم جون میگیرم و اگه بیدار شی و بخندی که انگار دنیا رو بهم دادن و با انرژی کامل از خواب بیدار میشم.نانازم کلا دختر خوش اخلاقی هستیماچخدارو شکر ساعت خوابت تنظیم شده اکثر اوقات از ساعت 12 شب می خوابی تا ساعت 10 صبح.وانیا جونم الان دو هفته ای هست که بدون کمک ما به پشت بر میگردی آفرین دختر ماهم.و با کمک ما یکم سینه خیز میری هرچند زودی خسته میشی ،قربون اون دست و پای کوچولوت بشم من که اینقدر بهشون فشار میاری ولی بازم آفرین دختر با پشتکارمتشویققلب مامانی همیشه اینو بدون اگه تلاش کنی موفق میشی خوشگلم ،و اینم بدون من همیشه پشتتم و حمایتت میکنمقلب..عسلم موبایل رو کاملا میشناسی همین که گوشی دست من میبینی فقط خیره میشی نگاه میکنی ،خوب گل قشنگم حداقل یه لبخند هم بزن.دختر خوش خنده ای هستی و هنوز غریبگی نمیکنی و هر کی بهت بگه پخ میخندی.از خنده هات بگم که میمیرم براشون دیگه از ذوق کردن گذشته قهقهه میزنیقلبجدیدا با دستای کوچولوت پاهاتو میگیری و میخوای تو دهنت کنی و لباساتو میکشی بالا مامانم نکن اینکارو زشت عسلم.وقتایی هم که ما غذا میخوریم تو آنچنان دستاتو میخوری و ملوچ مولوچ میکنی و به ما خیره میشی که دل آدم کباب میشه.مامانم ایشالله توام دو ماه دیگه میتونی یه چیزایی بخوریقلب

عسلکم من میرم احتمالا تو بجنورد نت نداشته باشیم ولی اگه قرار شد موندگار شیم مطمئن باش اینترنتو وصل میکنم.راستی 9 بهمن باید واکسن 4 ماهگیتو بزنیم از الان دارم غصه میخورم ایشالله که تب نکنی و هیچ مشکلی پیش نیاد

دختر نازنینم تو تموم دنیای منی .خدا جونم هزاران هزار مرتبه شکرت و هر کی دلش میخواد مامان شه این نعمت بزرگ رو بهش عطا کنی

قربون اون خنده هات بشم منقلب

اینجا هم من و تو بابایی رفتیم فست فود کاووکی به مناسبت تولد بابایی

فدات بشم مننننننننننننماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سپیده
5 بهمن 92 21:52
آخــــــــــــــــــِی نازززززززز چه ناز شده خوجلههههههههههههه مرسى عزيزم
مامان شیما
7 بهمن 92 11:35
اخی گررربونت برم چه دختر ناز نازی هستی خدا حفظت کنه آخ گفتی من و پسری هم 18 باید بریم خدا بخیر کنه خداروشکر دو ماهگیش که خوب بود خیلی راحت بود اخه از یکی از دوستان شنیده بودم بعد واکسن حموم خوبه به شرط اینکه سرماش ندم منم این کارو کردم خدارو شکر اصلا تب نکرد بعد واکسنم که تا خود شب خوابید البته 30 مین قبلش هم به اقا پسملی قطره دادم به هر حال موفق باشید دخملی ما قوی از پسش بر میاد مرسى
مامان شیما
7 بهمن 92 11:39
راستی از کمکات هم ممنون خوش به حالت میری پیش خانواده منم سه ماهی میشه ندیدمشون تا عیدم نمیتونم برم خواهش ميکنم اخى پس تو هم تو غربتى امثال ما زيادن اهل کجايى
خاله مینا
7 بهمن 92 17:39
ای جااااااااااااااانم قررررربون اون گل سرت برم که انقدر خانوم شدی عزیز خالههههه سهیلا نکنه دیگه نمیخوای برگردی بندر؟هان؟حالا که من میخوام برگردم؟؟؟ مرسى خاله جون. خيالت راحت ما حالا حالا بندريم
مامی رها
13 بهمن 92 12:00
تو عکساش چه نازه............ مسافرتم خوش بگذره سهیلا جون...... مرسی
مامی رها
15 بهمن 92 16:25
رسیدن بخیر سهیلاجون........انشاالله بهتون خوش گذشته باشه!!! وانیاجون چطوره؟؟؟از طرف من ببوسش خصوصی عزیزم مرسى عزيزم.وانيا هم خوبه .حتما
مامی رها
17 بهمن 92 15:28
پنجره های عالم را خواهم شکست گر بدانم غروب را با دلگیری به تماشا نشسته ای
mahana7269
19 بهمن 92 13:55
شلام وانیا جون خوشگل خیلی دوس داشتنی هستیا خوشگل خانوم به مامی بگو واست اسپند دود کنه به منم سر بزنین خوشحال میشم مرسی راستی لینکم کنین و بگین تا لینکتون کنم مرسی وانیا کوچولو بووووووووس بای بای سلام عزيزم.حتما ميايم بهت سر ميزنيم
mahana7269
19 بهمن 92 23:02
سلام مرسی که اومده بودین وانیا جووووووووووووون بوووووووووووووووووووووووووس بووووووووووس.....لینکی گلم راستی اگه میشه رمزتو واسم خصوصی کن ممنون میشم مرسی بای باشه
مامان شیما
21 بهمن 92 11:23
سلام خاله جونم معلومه خیلی شیطونیا مامانی انقدر سرگرم شماس نمیرسه وبتو به روز کنه ولی با این مشغله به ما سر زد منت گذاشته ممنونشیم من وپسرم میبوسمت راستی مسافرت خوش گذشت زودتر عید برسه که منم برم تهران خانوادمو ببینمدوستون دارم فعلا سلام دوستم خوبی؟اینجا اینترنت نداشتم وانیا جون دختر خانمی هست ولی مشکل از نت هست الان هم با نت موبایل دارم وبشو چک میکنم.
mahana7269
25 بهمن 92 13:06
سلام وانیا کوچولو خوبی گلم؟؟ولنتاینت مبارک ایشالا همیشه سالم و موفق باشی بای سلام دوستم مرسی
سپیده
26 بهمن 92 11:50
هیچوقت دیر نمیشود وقتی من پ.ا.ی خواستنت باشم..
مامان شیما
28 بهمن 92 10:06
سلام دوست من کجایین شما مادر و دخمل تهران دلم خیلی واسشون تنگه سلام عزیزم ما هستیمواینجوری نگو دلم میگیره ایشالله زودی بری پیششون.غریبی خیلی سخته حق میدم بهت ولی ما هیچ وقت تنهاتون نمیزاریم
مامان شیما
30 بهمن 92 9:49
مرسی دوست عزیزم اگه تونستی یه عکس جدید از دخملی گلمون بزار دلتنگشیم از طرف من یه بوس گنددددددددددددددده ممنون که بهمون سر زدید خواهش ميکنم عزيزم.چشم حتما
مامی رها
2 اسفند 92 23:08
بدو بیا کارت دارم!!!! باشه
darya
4 اسفند 92 19:16
عزیزم ماشالله به دخمل نازت هزار تا بوووس عزیزم من لینک کردم مرسى عزيزم
مامی رها
6 اسفند 92 12:01
سلام عزیزم.......حالت چطوره؟؟خوبی؟؟ امتحان چطور بود؟؟انشاالله همیشه موفق باشی عزیزدلم سلام زهرا جونم.مرسي امتحانمم بد نبود مرسي دوستم
آیلر
14 اسفند 92 22:13
سلام عزیزم.همین الان از پیش وانیا اومدم ولی دلم واسش تنگ شده وااااااای آخه چقد شیرینه دوست دارم خاله جونم سلام عزيزم وانيا هم بى تابى تورو ميکنه
mahana7269
27 اسفند 92 21:23
شلام وانیا خوشگله خوپی؟؟؟؟چهارشنبه سوری مبارک عزیزم بببببببببببببوووووووووووس بای بای بای مرسى دوست مهربونم