وانيا جون ماوانيا جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

وانیا کوچولوی مامانی

مامانی ذوق کرده......

1392/11/5 16:12
نویسنده : مامانی
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینمقلبقربونت بشم که تو اینقدر ماهییییییی.عزیز دلم هفته پیش یعنی چهارشنبه 92/10/25 بود که با دوستام سمیه و ناهید وشما گل دخمل رفتیم نمایشگاه مبل اونجا کلی بهمون خوش گذشت وقتی اومدیم بیرون شما یه دفعه شروع کردی به گریه کردن اونم در حد لالیگاااا.عزیز دلم تو حین گریه کردن گفتی مامااااا.ای جونم ای جونم ماه من تو منو صدا کردی قربونت بشمقلبوای منو میگی ذوق مرگ شدمقهقهه قربونت بشم از اون موقع هر وقت گریه میکنی میگی ماما.من راضیم به همین ماما گفتنت هر چند موقع گریه کردن میگی.فدای تو بشم منماچ

راستی خوشگلکم خیلی جیغ جیغو شدی طوری که من یکی کلافه میشمکلافهولی منم وقتی جیغ میزدی به پدر جون و باباییت گفتم تحویلت نگیرن تا اینکه این جیغ جیغا از سرت بیفته و خدارو شکر فراموش کردی راحت شدیمقلب

خدا جونم ممنونتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آریسا
11 اسفند 92 1:36
ماشاالله خدانگهداردخملی باشه وهمیشه سالم وسلامت باشه مرسى