وانيا جون ماوانيا جون ما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

وانیا کوچولوی مامانی

دلم گرفته...

1392/10/27 14:53
نویسنده : مامانی
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ماچخوبی گلم؟تو دل مامانی خوش میگذره عزیزم؟دلم واست یه ذره شده ماچماچ

دختر نازم 3 روز پیش مامانی (مامان خودم ) با دوستاش اومدن بندر پیش ما،به من تو با وجود مهمونهای خوبمون خیلی خوش میگذره ولی امروز رفتن قشم و اینکه بابایی هم رفت ماموریت اهواز ،از الان دلم واسه بابایی یه ذره شدهناراحتآخه عزیزم تا آخر مرداد بابایی رو نمی بینیمگریه،این دوری خیلی اذیتم میکنه اصلا دوست ندارم این همه از بابایی دور باشم،امروز وقتی داشت میرفت بغض گلومو گرفته بود خیلی خودمو کنترل کردم که گریه نکنم .انشالله خدا خودش مواظبش باشه و به سلامتی همه ماموریتهاشو بره و برگرده .قراره ما هم شنبه با مامانی بریم بجنورد و تا وقتی که شما بدنیا بیایی اونجا باشیم.مطمئنم اونجا بهمون خوش میگذرهچشمک.دخترم امروز رفتم دکتر صدای قلب نازتو شنیدم تو دلم همش قربون صدقت میرفتم.دختر نازم خیلی خسته ام فعلا میرم بعدا میام واست می نویسم

از همین جا روی ماهتو می بوسم ماچماچ

تاریخ این مطلب 1392/04/04 بوده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)